Saturday, July 17, 2021

Steps in Learning Process

 


Steps in Learning Process

. مقصد

2. تیاری

3. صورتحال

4. بات چیت

5. جوابات

6. نتیجہ

7. ناکام ہونے پر رد عمل

8. شرکت

 

1. مقصد

·      ہر ایک کی زندگی میں ایک مقصد ہوتا ہے

·      وہ اس مقصد تک پہنچنے کے لئے کچھ بھی کرتا ہے کیونکہ اسے اطمینان ہوتا ہے

·      بہت سی خواہشات کو پُر کرنا ہے

·      دوسری خواہشات کو ملتوی کرتا ہے اور دوسری خواہشات کو حاصل کرنے کی پوری کوشش کرتا ہے

·      مقصد سیکھنے کے عمل میں پہلا قدم ہے

2. تیاری

·      سیکھنا تب ہوتی ہے جب انفرادی طور پر جسمانی اور ذہنی طور پر اس کے لئے تیار ہو

·      مقصد طے کرنے کے بعد ، طلبا کو اس کے لئے تیار رہنا چاہئے

·      تیاری میں جسمانی طاقت اور ذہنی تیاری اور ماضی کی تجربہ شامل ہے

·      طلباء کو ظلم و ستم سے نہیں بلکہ پیار اور پیار سے سیکھنے کے لئے تیار رہنا چاہئے

3. صورتحال

·      یہ سیکھنے کے عمل کا تیسرا مرحلہ ہے

·      سیکھنے کا طریقہ فراہم کرتا ہے

·      اگر کوئی صورتحال مقصد حاصل کرنے کی اجازت نہیں دیتی ہے تو پھر اسے تبدیل کرنا چاہئے

 اور اسے حاصل کرنے کے لیے خصوصی سلوک کا استعمال کرنا چاہئے

4. بات چیت

·      سیکھنے میں مختلف سرگرمیوں کی مدد سے اضافہ ہوتا ہے

·      بچے کا باہمی تعامل بالغ سے مختلف ہوتا ہے

·      ہر فرد اپنی بات چیت کے مطابق کام کرتا ہے

5۔جوابات

·      انفرادی اپنے مقصد کو حاصل کرنے کے لیے مختلف طریقوں کو اپناتا ہے

·      صورتحال کے باہمی تعامل کے بعد وہ مختلف پہلوؤں پر مختلف طریقوں کا تجربہ کرتا ہے

·      ان ٹیسٹوں کے جواب یا نتائج کے مطابق انفرادی طور پر ایک طریقہ اپنایا جاتا ہے

6. نتائج

·      نتائج تعامل کی تصدیق کرتے ہیں یا اسے مسترد کرتے ہیں

·      سیکھنا اس شخص کی اطمینان پر منحصر ہے جو اسے اپنی سرگرمیوں میں ملتا ہے

·      اطمینان یا عدم اطمینان کا نتیجہ یا نتیجے پر منحصر ہوتا ہے

7. ناکام ہونے پر رد عمل

·      کسی وقت نتائج مقصد کے مطابق نہیں ہوتے ہیں اور فرد اپنے مقصد کو حاصل کرنے میں ناکام ہو

جاتا ہے

·      ناکامی کے بعد ، وہ اپنے طرز عمل اور نظریات کی جانچ پڑتال اور تبدیلی کرتا ہے جو آگے بڑھنے

 کے لئے نئے اقدامات فراہم کرتا ہے

 8. شرکت

·      اس کا مطلب یہ ہے کہ کھیل ، تجربے یا دیگر سرگرمی میں کسی فرد کی فعال اشتراک یا فعال

شمولیت سے مراد ہے

·      سیکھنے میں ، فعال اشتراک کا مطلب ہے کہ سیکھنے کے عمل میں طالب علم کی فعال شیئرنگ

یا شمولیت

·      طلباء کی مناسب شرکت کے بغیر موثر سیکھنے کا کوئی عمل نہیں

·      اسباق میں طلباء کی خود سے انجام دی جانے والی کچھ سرگرمیاں یا کچھ مشتعل اور سوچا جانے

 والے سوالات کو شامل کرنا چاہئے

·      درس و تدریس کا عمل دو طرفہ ہو جاتا ہے ، یعنی اساتذہ اور طلبہ کی باہمی اشتراک ایک رو یہ

 عمل کی بجائے ، صرف اساتذہ کو مرکز بنانا۔

 

For more notes CLICK HERE

CLICK HERE for more about Shaheen Forces Academy

CLICK HERE to learn How to live in a Right Way?

CLICK HERE to learn about Research Work

 CLICK HERE about the notes of Measurement & Evaluation

CLICK HERE to write best Lesson Plans

CLICK HERE to learn about Educational Psychology

CLICK HERE to learn about Teaching of Mathematics (Method)

Subscribe our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF

Visit our Website HERE

Install our mobile application for notes & mcqs HERE

Like & Share


No comments:

Post a Comment

Featured Post

Organization of Guidance Services in Schools

  Organization of Guidance Services in Schools   اسکولوں میں رہنمائی خدمات کی تنظیم انفرادی خدمات انفرادی رہنمائی کی خدمت ایک قسم کی م...

Popular Posts