Thursday, July 15, 2021

Nature of Educational Psychology

 


تعلیمی سائنس کی نوعیت
تعلیمی نفسیات اپنی فطرت کے مطابق ایک سائنس کی طرح سمجھے جاتے ہیں۔ سائنس کی طرح
 اس میں اعداد و شمار جمع کرنے ، تجربات اور ڈرائنگ کی فہرست کے مختلف معروضی طریقوں کا
 استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ ہر طرح کے انسانی طرز عمل سے متعلق علم کے منظم اور منظم جسم کے 
مطالعہ سے متعلق ہے۔ یہ خصوصی وسائل اور آلات کو بروئے کار لا کر اپنے موضوع کو سائنسی
 اور عین مطابق بنانے کی کوشش کرتا ہے۔ اس کا مقصد انسانی طرز عمل سے متعلق حقائق اور
 مظاہر کو سمجھنا ، ان کی وضاحت ، پیش گوئی اور قابو پانا ہے۔
 
اس کی نوعیت سائنسی ہے کیونکہ یہ قبول کیا گیا ہے کہ یہ سائنس کی تعلیم ہے۔ ہم تعلیمی نفسیات
 کی نوعیت کا خلاصہ ذیل طریقوں سے کرسکتے ہیں۔
1. تعلیمی نفسیات ایک سائنس ہے۔ (سائنس حقائق کے مشاہدے اور قابل تصدیق عام قوانین
 کے قیام سے وابستہ مطالعہ کی ایک شاخ ہے۔ سائنس ڈیٹا اکٹھا کرنے کے لئے کچھ معروضی طریقوں
 کا استعمال کرتی ہے۔ اس کے حقائق کی تفہیم ، وضاحت ، پیش گوئی اور کنٹرول کے مقاصد ہیں۔) 
کسی بھی دوسرے سائنس کی طرح ، تعلیمی نفسیات نے اعداد و شمار جمع کرنے کے معروضی طریقوں
 کو بھی تیار کیا ہے۔ اس کا مقصد انسانی طرز عمل کو سمجھنا ، پیش گوئی کرنا اور اس پر قابو پانا ہے۔
2. تعلیمی نفسیات ایک فطری سائنس ہے۔ ایک ماہر نفسیات اپنی تحقیقات کرتا ہے ، اپنے اعداد و شمار
 کو جمع کرتا ہے اور بالکل اسی طرح سے اپنے نتائج پر پہنچتا ہے جس طرح طبیعیات یا ماہر حیاتیات ہیں۔
3. تعلیمی نفسیات ایک سماجی سائنس ہے۔ ماہر عمرانیات ، ماہر معاشیات ، ماہر معاشیات یا سیاسی
 سائنس دان کی طرح ، ماہر نفسیات انسانوں اور ان کی سماجی پن کا مطالعہ کرتے ہیں۔
.4تعلیمی نفسیات ایک مثبت سائنس ہے۔ منطق یا اخلاقیات جیسے معمولی سائنس حقائق کے ساتھ
 ایسا سلوک کرتے ہیں جیسے ان کو ہونا چاہئے۔ ایک مثبت سائنس حقائق کے ساتھ وہی سلوک کرتی
 ہے جیسا کہ وہ چلتے ہیں یا ان کے چلتے ہیں۔ تعلیمی نفسیات بچے کے طرز عمل کا ایسا ہی مطالعہ کرتی ہے ،
 جیسا کہ ہونا چاہئے۔ تو یہ ایک مثبت سائنس ہے۔
5. تعلیمی نفسیات ایک قابل عمل سائنس ہے۔ یہ تعلیم کے میدان میں نفسیاتی اصولوں کا اطلاق ہے۔
 نفسیات کے اصولوں اور تراکیب کو بروئے کار لا کر ، یہ شاگردوں کے طرز عمل اور تجربات کا مطالعہ
 کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ نفسیات کی ایک شاخ کے طور پر یہ کسی بھی دوسرے استعمال شدہ نفسیات
 کے متوازی ہے۔ مثال کے طور پر ، تعلیمی نفسیات ایسے شعبوں سے بہت زیادہ حقائق کھینچتی ہیں جیسے
 ترقیاتی نفسیات ، طبی نفسیات ، غیر معمولی نفسیات اور سماجی نفسیات۔
6. تعلیمی نفسیات ایک ترقی پذیر یا بڑھتی ہوئی سائنس ہے۔ اس کا تعلق نئی اور نئی نئی تحقیقوں سے ہے۔
 جیسا کہ تحقیق کے نتائج جمع ہوتے ہیں ، تعلیمی ماہر نفسیات بچے کی نوعیت اور طرز عمل سے بہتر 
بصیرت حاصل کرتے ہیں۔

 

ڈبلیو اے کیلی (1941) نے تعلیمی نفسیات کی نوعیت کو درج ذیل درج کیا:
1. بچے کی نوعیت کا علم دینا
2. تعلیم کی نوعیت ، اہداف اور مقاصد کے بارے میں تفہیم دینا
3 .تعلیمی نفسیات کے حقائق اور اصولوں تک پہونچنے کے لئے سائنسی طریقوں اور طریقہ کار کی
 تفہیم فراہم کرنا
.4 سیکھنے اور پڑھانے کے اصول اور تراکیب پیش کرنا
5. اسکول کے مضامین میں صلاحیتوں کی پیمائش اور کامیابی کی پیمائش کے طریقوں کی تربیت دینا
6. بچوں کی نشوونما اور نشوونما کے بارے میں معلومات دینا
7. بچوں کی بہتر ایڈجسٹمنٹ میں مدد اور بد عنوانی کو روکنے میں ان کی مدد کرنا
8. تعلیمی اہمیت اور جذبات پر قابو پانے کا مطالعہ کرنا اور
9. صحیح تربیت کے اصولوں اور تکنیکوں کی تفہیم دینا۔
 
 
اس طرح ، تعلیمی نفسیات ایک قابل اطلاق ، مثبت ، معاشرتی ، مخصوص اور عملی سائنس ہے۔ 
اگرچہ عام سائنس مختلف شعبوں میں افراد کے طرز عمل سے متعلق ہے ، لیکن تعلیمی نفسیات 
صرف تعلیمی شعبے میں فرد کے طرز عمل کا مطالعہ کرتی ہے۔

 

For more notes CLICK HERE

CLICK HERE for more about Shaheen Forces Academy

CLICK HERE to learn How to live in a Right Way?

CLICK HERE to learn about Research Work

 CLICK HERE about the notes of Measurement & Evaluation

CLICK HERE to write best Lesson Plans

CLICK HERE to learn about Educational Psychology

CLICK HERE to learn about Teaching of Mathematics (Method)

Subscribe our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF

Visit our Website HERE

Install our mobile application for notes & mcqs HERE

Like & Share

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Organization of Guidance Services in Schools

  Organization of Guidance Services in Schools   اسکولوں میں رہنمائی خدمات کی تنظیم انفرادی خدمات انفرادی رہنمائی کی خدمت ایک قسم کی م...

Popular Posts