Friday, July 16, 2021

Aspects، Characteristics & Educational Implications of Development

 


Aspects of Development and their Characteristics and Educational Implications

ترقی کے چار بنیادی پہلو ہیں
1. جسمانی نشوونما
2. علمی ترقی
3. سماجی ترقی
4. جذباتی ترقی

1. جسمانی نشوونما
a بچے کے وزن ، قد اور عضو میں اضافے کو جسمانی نشوونما کہتے ہیں۔ یہ خوراک اور گھریلو
 ماحول پر منحصر ہوتا ہے اور جسمانی نشوونما اصل میں فرد کی نشوونما کہلاتی ہے۔
 
جسمانی نشوونما کی خصوصیات
بچپن کے دوران
جسمانی نشوونما تیز ہے
اس مرحلے میں جسمانی وزن اور سائز کی شرح بہت زیادہ ہے
بچہ سیکھتا ہے ، رول کرنا ، رینگنا اور پھر آزادانہ طور پر چلنا۔
زبان کی نشونما بھی اسی مرحلے پر ہوتی ہے
انفرادی اختلافات بھی اس مرحلے پر ظاہر ہوتے ہیں
مثال کے طور پر: غریب گھروں سے تعلق رکھنے والے شیرخوار بچوں کا وزن کم ہوتا ہے اور 
بہتر معاشی حیثیت سے تعلق رکھنے والے افراد کے مقابلہ میں قد کم ہوتا ہے۔
مرد شیرخوار ایک ہی عمر کی خواتین شیر خوار بچے سے عام طور پر بڑے ہوتے ہیں
 
بچپن کے دوران
• بچے کی جسمانی نشوونما سست ہوجاتی ہے
• بچوں میں صحیح اور غلط کا بہتر احساس ہوتا ہے
جب وہ خود ڈریسنگ کرنے لگیں تو زیادہ آزاد ہوجائیں
اسکول میں اور دوستوں کے ساتھ زیادہ سے زیادہ وقت گزاریں
خودغرض ہونے کے بجائے اپنے آس پاس کے ماحول پر توجہ دیں
 
جوانی کے دوران
جسمانی تبدیلیاں کی وجہ سے جنس (لڑکوں اور لڑکیوں) کے فرق کو مکمل کریں
• جنسی تبدیلیوں کے نتیجے میں اونچائی اور وزن میں تیزی سے اضافہ ہوتا ہے
جسم کی شکل میں اور مختلف اعضاء کے طول و عرض میں تغیر
جنسی ظاہری شکل کی ظاہری شکل
 
جسمانی نشوونما کے تعلیمی مضمرات
• صحت مند بچہ اچھا تعلیمی نتیجہ ظاہر کرتا ہے
• اسکولوں میں کھیلوں میں شرکت ، کھیل ریت کی جسمانی ورزش جیسے ہیلتھ سائنس کے بارے
 میں پروگرام ہونے چاہیے۔
• بچے کو صفائی ستھرائی اور ذاتی حفظان صحت سے متعلق آگاہ کرنا ضروری ہے
• اساتذہ کے پاس نوزائیدہ بچوں ، لڑکوں اور بڑے بچوں سے نمٹنے کے لئے علم ہونا چاہئے اور
 انہیں مختلف کلاسوں میں طلباء کے علاج معالجے کے لیے مختلف طریقوں کو اپنانا ہوگا۔


2. علمی یا ذہنی نشوونما
سوچنے سمجھنے اور سمجھنے کی طاقت میں اضافہ دماغی نشوونما کہلاتا ہے
جسمانی نشوونما اور ذہنی نشوونما کے مابین بہت زیادہ باہمی ربط ہے کیونکہ تین سال کا بچہ
 جسمانی اور ذہنی طور پر ایک سال کی عمر سے زیادہ پختہ ہوتا ہے
یہ ضروری نہیں ہے کہ جسمانی طور پر اچھی طرح سے ترقی یافتہ بچے میں ذہنی صلاحیتوں کی
 نشوونما اچھی ہو

علمی یا ذہنی نشوونما کا تعلیمی اثر
بچوں کی مناسب درجہ بندی
طلبا کو ایک ہی ماحول میں ایک ہی طریقہ کے ساتھ نہیں پڑھایا جانا چاہئے
ان کے سطح کی معرفت اور ذہانت کی بنیاد پر گروپ بندی کی جانی چاہئے
اساتذہ کے ہم آہنگ گروپ ہوں گے اور اس طرح وہ ہم آہنگی سے ترقی کریں گے
 
ہدایت کا ایک خوشگوار طریقہ
طریقے بچے کے ذہنی نشونما میں اہم کردار ادا کرتے ہیں
تعلیم کا دلچسپ اور خوشگوار طریقہ بچہ کی مناسب ادراک کو یقینی بناتا ہے
اساتذہ کو لازمی طور پر بچے کی مناسب ادراک کی نشوونما کے لیے تعلیم کے جدید اور موثر
 طریقہ کو اپنانا ہوگا
 
ذہنی معذور بچوں کے ساتھ سلوک
q ذہنی طور پر پسماندہ بچوں کو اساتذہ اور والدین کے ذریعہ خصوصی نگہداشت کی ضرورت ہوتی ہے
q ان کے ساتھ سخت سلوک نہیں کیا جانا چاہئے
q ان کے ساتھ اچھے اور دوستانہ ماحول میں سلوک کیا جانا چاہئے
 
تخلیقی سوچ کی ترقی
q اساتذہ کو تخلیقی سوچ کی نشوونما پر زور دینا چاہئے
q اساتذہ کو تخلیقی سوچ کی نشوونما کے لیے مفید مواد جیسے کتابیں ، رسائل اور انٹرنیٹ جیسے دیگر
 سہولیات فراہم کرنا چاہیے.

For more notes CLICK HERE

CLICK HERE for more about Shaheen Forces Academy

CLICK HERE to learn How to live in a Right Way?

CLICK HERE to learn about Research Work

 CLICK HERE about the notes of Measurement & Evaluation

CLICK HERE to write best Lesson Plans

CLICK HERE to learn about Educational Psychology

CLICK HERE to learn about Teaching of Mathematics (Method)

Subscribe our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF

Visit our Website HERE

Install our mobile application for notes & mcqs HERE

Like & Share

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Organization of Guidance Services in Schools

  Organization of Guidance Services in Schools   اسکولوں میں رہنمائی خدمات کی تنظیم انفرادی خدمات انفرادی رہنمائی کی خدمت ایک قسم کی م...

Popular Posts